dinsdag 16 juli 2013

Welkom

Hallo iedereen


Mijn naam is Melissa Dewildeman.  Ik volg de opleiding kleuteronderwijs via werkplekleren. Op deze blog kunnen jullie volgen wat ik  tijdens de vakantie allemaal voor mijn opleiding doe. Met tekst en foto's kunt u mijn didactische uitstapjes volgen. Misschien krijg je wel zin om er zelf ook op uit te trekken. En krijg je ideeën om samen iets te maken samen met de kleuters.
veel leesplezier

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten